2012. június 4., hétfő

Az idei finis

A harmadik költések fiókái pár napja kikeltek a Spanyol Raza költőpárok alatt. 4-4-4-1 volt az eloszlás a fészkekben. Szerettem volna, ha a szülők erőfeszítései valamelyest kiegyenlítődnek, illetve nem akartam, hogy a  4-esek legkisebb fiókái esetleg lemaradjanak az idősebb tesóktól, ezért gyűrűzés után szétosztottam az "almokat". A fotókon ezért már 3-3 fióka látható a nagyobbaknál. A Sárga párnál jóval később keltek ki a kicsik, ezért onnan( valóban a 24. órában) ,egy pasztákat nevelő Gloster tojó 3 csimasza mellé transzportáltam a legifjabbat. Sem a  gloster, , sem  a Razák nem vettek észre semmit a műveletből , vagy, ha igen, hát elnézik nekem ezt a fajta beavatkozást. Mindannyian tökéletesen végzik a dolgukat. Meglepetésünkre, a holland-olasz ( de jó meccs lenne ) pár alatt kiugrott egy fahéj-tarka fióka, aminek én speciel nagyon örülök. Remélem jó minőséget mutat majd a bírálatokon. A kaja továbbra is kanári keverék, semolina+hand-made piskóta, zeller, alma, csíráztatott keverék(repce, szeklice,búza, saláta, és fűmag), valamint zöld eleség.