2012. április 12., csütörtök

I think this is the begininng of a beautiful breeding




Ami a Glostereket illeti, lassan, de náluk is elindult valami. A kezdetek sajnos több kudarcot hoztak, mint sikert. A bal alsó képen látható tojó alatt, 4 fióka kelt ki, de délutánra mind a 4 elhervadt. Ráadásul a kicsik lába és csőre pirosas színű volt, ami szokatlan(szerintem). Arra gyanakszok, hogy a hím egy kicsit megnyomorgatta őket. Nem igazán etette a tojót a kotlás alatt, nem is tudom miért hagytam bent a tojónál. A következő 4 tojás lerakása után a hímet deportáltam a szóló kanok közé a röpdébe. A nőstényt nem rázta meg a "megözvegyülés", nyugodtan folytatta a kotlást.
A középső képen látható madárka szintén 4 tojást rakott. Párja egy fehér intenzív hím volt, de mivel nem etetett, kivettem. Ám a tojó kirántott három tojást. Kettő összeragadva lógott egy fészekanyag szálon, a harmadik a földön volt, a lelkesedésem pedig a porban. Az összes tojás kötött volt. Egy kicsi kelt ki, amit etet is a nőstény.
A jobb alsó madár, német import. Első körben két fiókáját nem etette, amiből az egyik el is hullott. A másikat átmentettem a lizardok alá, ahol szinkronban keltek a fiókák. Ám innen egyszer kiesett és ez az incidenssel behozhatatlan hátrányba került. Nem is tudta ezt ledolgozni és végül elpusztult.
Jobb oldalon felül, egy öreg motoros tojó kotlik négy tojáson. Ő az aki egyszer abszolút bajnok lett a Pannónián. Azóta próbálom őrizni ezt a vonalat. A mellette látható madár az ő unokája, aki szintén 4 tojáson ül. Párja egy intenzív zöld koronás madár volt, amelyet Robert Isenbergtől vásároltunk, Bad Salzuflenben.