2012. március 22., csütörtök

Fióka mentés

Az esti fészek ellenőrzés során a Lizardok kalitkájának alján találtam a kis Glostert. Már teljesen dermedt állapotban volt, nem is láttam, hogy lélegzett volna. Gyorsan kézbe vettem és bevittem a lakásba. Folyamatosan lehelgettem, így mire beértem lélegzett. Elő a hajszárítót és addig "hevítettem" míg teljesen izgő-mozgó nem lett.
Lámpa alá tettem egy kis dobozba, papír alá, hogy folyamatosan melegen legyen. Pár perc múlva ürített.Piros pont! Addig nem "bántottam", amíg el nem kezdte kérni a kaját. Ez zabpehely liszt forralt víz és kevés méz keveréke volt. Etetés után sokáig nem történt semmi, de egy jó negyed óra múlva szinte egy pillanat alatt eltűnt a begyéből a kaja és vagy 4-5 új görbe tojást rakott a papírra. Újra kérte a kaját, hát jól megkapta. Ezután visszavittem a mostoháihoz. kicsit később láttam ,ahogy a tojó eteti. Még jó, hogy elüt a színe a többiekétől, így messzebbről is megfigyelhető....